پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی 5 نمونه هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

تحلیل و بررسی نمونه هتل خارجی

کد محصول: p414

در این پروژه از سایت ارسی به تحلیل ۵ نمونه موردی هتل خارجی پرداخته شده است که در ادامه بخشی از این پروژه را می توانید مطالعه کنید.

تحلیل و بررسی نمونه هتل خارجی

هتل سمیرامیس یونان

اهمیت و نقش مبلمان داخلی و جزئیات طراحی در موفقیت هتل ها امری بدیهی است، اما باید در نظر داشت که این امر در هتل های کوچک شهری که از زمین، فضای سبز، سالن های ورزشی و رستوران های متعدد و متنوع برخودار نمی باشند؛ از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. هتل سمیرامیس (Semiramis Hotel) یکی از موفق ترین نمونه های هتل در عصر معاصر است که توانسته با اتکا به طراحی داخلی و جزئیات خارق العاده نظر بسیاری از مسافرین، معماران و منتقدین را به خود جلب کند.

هتل سمیرامیس یونان

هتل پاتاگونیا در شیلی

معماران کزو زگرس، در ورودی پارک ملی دِل پین در شیلی، پروژه هتل تورس پاتاگونیا را به اتمام رسانده اند. این ساختار که بر روی ساحل دریاچه سارمینیو قرار گرفته است؛ پیش درآمدی بر توده ی رشته کوه ناهموار پشت سر خود، محسوب می گردد. این پروژه، که همچون برآمدگی ای بر گرفته از توپوگرافی منطقه می باشد و به جای تضاد با محیط زیست اطراف خود و حجمی عمودی، بر روی زمین و به صورت افقی امتداد یافته است. همان اندازه که محیط این منطقه، تحت تاثیر میزان باد و نحوه ی وزش آن می باشد؛ معماران کزو زگرس، این هتل را چون یکی از این تپه های شنی متصور شده اند و به نظر می رسد که هتل، یکی از تپه های محیط طبیعی می باشد و طبیعت، فسیلی دریایی را به جای گذاشته است. این ساختار که تماما با چوب شسته پوشانده شده است و با درخشش نقره ای خود، ظاهری همچون خانه های چوبی قدیمی پیادا نموده است.

هتل کیوسرا ژاپن

در زیر این پوسته های ضخیم به راستی هویت و ماهیتی ژاپنی نهفته است. پذیرفتن اینکه کارهای کیشو کوروکاوا (Kisho Kurokawa) با استفاده از تکنولوژی و مصالح مدرن پدید آمده اما ماهیتی سنتی دارد، آسان نیست. با این وجود آثار وی، خصوصا آن دسته که تحت تاثیر مکتب متابولیسم طراحی شدند، نمودی از معماری سنتی و زیبایی شناسی ژاپنی می باشد. وی معتقد است که آثارش بخش ناپیدای سنت ژاپنی را درون خود دارد.

 هتل دو آرتیستز نیویورک

هتل دو آرتیستز پنجمین بلوک از یک سری ساختمان سازی به نام آرتیستز (هنرمندان) می باشد، که در خیابان شصت و هفتم غربی در ایالت نیویورک آمریکا ساخته شد. اولین بلوک این خیابان، در سال ۱۹۰۳، در شماره ۲۷ ساخته شده که به دلیل قرار گرفتن در خیابانی که تا آن موقع ساختمان های بسیار کوچکتری داشت (مانند اصطبل و فضاهای کوچک صنعتی) مورد توجه قرار گرفت؛ دلیل دیگر معروفیت این ساختمان، مدیریت آن توسط گروهی از هنرمندان همکار می باشد که استطاعت مالی برای تهیه ی امکانات مناسب در نیویورک نداشتند.

هتل دیاگونال اسپانیا

هتل دیاگونال اثر جولی کاپلا در اصلی ترین بلوار شهر بارسلون اسپانیا و در مجاورت برج اگبار (Agbar)، یکی از شاخص ترین بناهای اسپانیا، اثر معمار معروف فرانسوی ژان نوول قرار گرفته است. این پروژه به دلیل انتقادات زیاد کاپلا پیرامون انتخاب معماران سرشناس بین المللی برای طراحی پروژه های ملی اسپانیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با توجه به همجواری بلافصل این بنا با اثر نوول، بیم آن می رفت که هتل جزئی از اثر معماری فرانسوی محسوب شود. جولی کاپلا (Juli Capella) در مصاحبه ای بیان می کند: “گمان نکنید معماری محدود به تعدادی معمار سرشناس بین المللی است و قلب معماری خلاقانه تنها در شهرهای پاریس، نیویورک و لندن می تپد. دوران انحصار پروزه های معماری به سر آمده است و شهرها، معماران و نگرش های جدید در حال ظهور است.”

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی 5 نمونه هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 94
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی 5 نمونه هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی نمونه هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا