نمونه موردی مجتمع تجاریپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان

کد محصول: p424

 مجموعه اریكه ایرانیان دارای یك سالن كنسرت چند منظوره و سه سالن سینما و تئاتر، مجموعه استخرها شامل دو استخر هم زمان “ویژه بانوان و آقایان” با كلیه امكانات سالن‌ های بدنسازی، سونا (خشك ، بخار) و جكوزی، سالن های بولینگ، بیلیارد و اسنوكر، رستوران، فست فود، كافی شاپ و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

 مجتمع تجاری اریکه ایرانیان  با زیربنای بیش از ۲۰هزارمترمربع در هشت طبقه احداث گردیده که شامل دو طبقه زیرزمین برای پارکینگ اختصاصی و شش طبقه در ارتفع و سالن‌های مختلف همراه با چهار آسانسور و چهار راه پله اصلی با سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن کوئل، سیستم های اعلام اطفاء حریق و سیستم دوربین های مدار بسته می باشد. نمای مجتمع از نوع کامپوزیت پنل آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و سنگ گرانیت می‌باشد. مجتمع اریکه ایرانیان به صورت کاملاً مکانیزه، از طریق کارت اعتباری عمل می کند.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان

این مجتمع با ارائه سیستم ISP (اینترنت سرور پروتکل) با پهنای باند ۱۰۲۴ کیلوبایت با ۳۰۰خط تلفن آماده ارائه خدمات به مشترکین می باشد. مجتمع اریکه ایرانیان دارای یک سالن کنسرت چند منظوره و سه سالن سینما  و تئاتر استخرهای مجزای بانوان و آقایان با کلیه امکانات سوناهای خشک و بخار و جکوزی و سالن‌های بدنسازی، سالن های بولینگ، کیو بولینگ، بیلیارد، رستوران ملل با هشت ملیت، شهربازی کودکان، سفره خانه سنتی ایرانی و کافی شاپ هنرمندان و ورزشکاران و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا