پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع تجاری

تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با نقشه اتوکدی

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج

کد محصول: p425

ساخت مرکز خرید مهستان کرج در سال ۱۳۸۱ و در زمینی به مساحت ۶۷۰۰ متر مربع آغاز شد . در حال حاضر این مرکز خرید شامل ۱۱۰۰۰ متر مربع فضای تجاری مفید و ۱۶۰۰۰ متر مربع فضای عمومی و راهروها می باشد.در ساخت این مرکز خرید از معماری ایرانی در دور‌ه‌های مختلف همانند دوران صفویه و دیلمیان و.. و تلفیقی از معماری اسلامی و غربی استفاده شده است.

مرکز خرید مهستان کرج دارای ۴۱۳ واحد تجاری می باشد که در طبقات مختلف این مرکز قرار دارند و تمامی واحدها به وسیله ی راهرویی که حدودا ۱ کیلومتر طول دارد و دارای شیبی ملایم می باشد,برای مراجعین قابل مشاهده است و هر یک از طبقات مرکز با استفاده از پله های معمولی و پله برقی به طبقه دیگر قابل دسترسی می باشد.

واحد های مرکز خرید مهستان ,شامل : لوازم الکترونیکی، پوشاک ,صنایع دستی، لوازم التحریر، لوازم تزئینی و آشپزخانه، بدلیجات و هر کالای دیگری که مورد استفاده عموم باشد را داراست.علاوه بر این واحدهای تجاری, مرکز خرید مهستان دارای یک سالن برای برگزاری کنفرانس و جشن ها و رستوران گردان(ارکیده) و فست فود نیز می باشد.

تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج

مرکز خرید مهستان علاوه بر دارا بودن ۴۱۳ واحد تجاری شامل بخش های مهمتری نیز می باشد.بخش های داخلی مرکز خرید مهستان دارای ۱۰ دستگاه پله برقی و ۱۱ ورودی از تمام جهت ها و ۳ دستگاه آسانسور شیشه ای و ۵ دستگاه آسانسور معمولی و حمل بار می باشد.این مرکز خرید دارای ۱۹۴ واحد پارکینگ می باشد.

برای طراحی این مرکز از معماری معاصر و کهن به صورت یکجا ایده گرفته شده است. به طوری که در مرکز خرید مهستان میتوان معماری بازارهای کهن ایرانی را نیز مشاهده کرد. در ساخت این مرکز خرید از معماری مراکز خرید معروف دنیا و اکثر کشور های توسعه یافته و حاشیه ی خلیج فارس نیز استفاده شده ,در نتیجه ما هم اکنون شاهد یک مرکز خرید بزرگ با معماری زیبا هستیم.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با نقشه اتوکدی
  • فرمت فایل: power point+dwg
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 10 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی مرکز تجاری مهستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا