پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع تجاری

تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران

کد محصول: p427

مجتمع ارون (Areon)   به معناي سياحت فضايي که توسط معمار سرشناس بين‏ المللي، تام رايت طراحي شده است، به‌زودي تبديل به اولين و مهم‌ترين مرکز خريد چندمنظوره در ايران و يکي از پيشرفته‏ ترين و کامل‏ترين مراكز خريد دنيا خواهد شد و با حضور برندهاي بين‏ المللي و مشهور، به عنوان جايگزيني جذاب براي مال‏ها و مراکز خريد دوبي، جايگاه خود را نزد ايرانيان خواهد يافت.

تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران

مجتمع مزبور در فاصله 20 کيلومتري از مرکز تهران در آزادراه تهران-کرج، در منطقه شهري گرمدره واقع شده است؛ منطقه‏اي که مشتمل بر شهرک‏هاي کوچک و صنعتي است. سايت مجموعه از سمت شمال مشرف به آزادراه تهران- کرج است و در آن مناظر زيباي کوه‏هاي البرز بدون هيچ مانعي قابل مشاهده خواهد بود.در جهت جنوب، مجتمع داراي ديدي نامحدود به دشت سرسبز گرمدره و در جهت غرب، شهر گرمدره واقع شده است که اين شهر به طور کلي يک منطقه مسکوني با وسعت و تراکم کم شناخته مي‏شود. بر اساس مطالعات آماري روزانه دو ميليون نفر با گذر از اتوبان تهران-كرج نظاره‏گر اين مجتمع خواهند بود كه اين مهم يکي از دلايل اصلي اجراي پروژه در اين منطقه است و با توجه به وضعيت و ابعاد زمين و مجوز ساختماني، امکان احداث يک پلان خطي به موازات جاده اصلي وجود داشته است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی مرکز خرید آرون تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا