پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرهنگسرا

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا خارجی

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه

کد محصول: p437

در این پروژه، با ما همراه باشید تا نگاهی به مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه با ایده نماسازی آن داشته باشیم. از خصوصیات این پروژه ،تعامل فرم کلی مکعب  با سایت پروژه می باشد . پانچ های ایجاد شده بر روی نما برگرفته از خط بریل می باشد،که اگر قصد خواندن نما را داشته باشید،بر روی آن نوشته شده است :  ارتباطات برای همه  .از این ایده  ارتباط نابینایان با جهان که از طریق خطوط بریل می باشد، در طراحی این مدیا سنتر استفاده شده است و به گفته معمار پروژه ، می تواند ایده مناسبی برای طرح باشد .

نکته قابل توجه در طرح خلل و فرج پانچ شده بر روی سطوح نما بوده، که سبب ورود نور خورشید به داخل و شکل گیری بازی نور و سایه در فضا می گردد. به همین ترتیب این خلل و فرج بر روی سقف هم ایجاد شده و به داخل فضاها کشیده شده است.

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه 

کلیت فرم یک مکعب ساده بوده که ترکیبی از چندین مکعب متداخل در یکدیگر با استفاده از ساختاری مدولار می باشد . هر دو طبقه تشکیل دهنده یک مکعب می باشند و در واقع به جهت ساختار مدولار ، استخوان بندی و روابط عملکردی در پلان دارای انعطاف پذیری بالایی است . این ساختمان قابلیت درک از زوایا و فواصل مختلف را دارا می باشد.

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 28
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر، تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه همراه با پلانها و تصاویر،

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا