پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی نور در معماری

کد محصول: p239

با تحلیل و بررسی نور در معماری در ارسی همراه شما هستیم؛ در این پاورپوینت به تحلیل و بررسی نور در معماری می پردازیم. نور بدون شک اولین عامل درک بلاواسطه هستی است. در همه ی کتاب های آسمانی و آئین های کهن، نور نماد هستی و الوهیت است، نماد پاکی، خلوص و همچنین واسطه ی دیدن، درک و شناخت.این خاصیت که نور خود به تنهایی کیفیتی قابل حس و لمس و نیز واسطه ای است برای دیدن و درک پدیده های بی شمار اطراف و نیز مفاهیم عینی و انتزاعی.

خصیصه ی جادوئی نور است و شاید راز هستی باشد. از لحاط حسی، تاریکی پدیده ای خالی از انرژی است و فضای تاریک همواره یخ زده و منجمد به نطر می آید و تنها نور است که به چنین فضایی شور و نشاط میبخشد.در ادامه با ما در فارس داک همراه باشید.نور را میتوان با بکار بردن درست در طراحی فضا ها یکی از تاثیر گذار ترین عوامل معرفی کرد که استفاده درست و مناسب آن در طراحی ها و معماری ها میتواند بر زیبایی اثر بیفزاید و موجب شود تا جلوه های خیره کننده ای به فضا اختصاص داده شود.

در معماری های امروزی نور به عنوان عاملی جدا نشدنی محسوب میشود که استفاده از آن در هر فضایی را نمیتوان انکار کرد که در معماری معماران با استفاده از دو نوع نور طبیعی و نور مصنوعی به طراحی فضا ها می پردازند و از این دو عامل استفاده میکنند تا فضا های خود را بیارایند . نور در نرم افزار های معماری و طراحی پلان ها و رندر ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و مبحث نور پردازی در ساختمان را میتوان از مهم ترین مباحث دانست. در پاورپوینت بررسی نور در معماری میتوانید به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست پیدا کنید.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی نور در معماری
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 98
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل و بررسی نور در معماری، مقاله نور در معماری، ارتباط نور و معماری، نور در معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی نور در معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا