پاورپوینت نمونه موردی

خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری

کد محصول: b26

نحوه شکل گیری و مکان یابی عناصر و بخشهای مهم شهر و رابطه آنها با یکدیگر تحت تأثیر عوامل متعددی مانند عوامل طبیعی، عوامل اقتصادی- اجتماعی، عوامل اداری- نظامی و همچنین خصوصیات و نیازهای فضایی و رابطه آنها با سایر فعالیتها قرار داشته است. ساخت هر شهر از یک سو نماینگر هماهنگی فضای کالبدی شهر با شرایط و عوامل مزبور و از سوی دیگر چگونگی جریان فعالیت های اصلی شهر است. البته ساخت اصلی شهر مجموعه مرتبط و بهم پیوسته ای است؛ از فضاهای شهری (شامل خیابانها و میادین) که عناصر اساسی و فعالیتهای اصلی شهر را در بر می گیرد.

الگوی ساخت شهر در این نظریه براین اصل استوار است که توسعه شهر از ناحیه مرکزی به طرف خارج شهر صورت گرفته و تعدادی مناطق متحدالمرکز را تشکیل می دهد. این مناطق، با ناحیه مشاغل مرکزی شروع شده و به وسیله منطقه در حال تحول احاطه می شود، که خود در حال تبدیل به ادارات و صنایع سبک بوده  و یا به واحدهای مسکونی کوچکتری تبدیل می شوند. این قسمت، ناحیه ای است که مهاجرین شهر به طرف آن جلب می گردند و به نوبه خود یا مسکن کارگران است یا محل بعضی ازساختمانهای قدیمی شهر، بالاخره منطقه سفرکنندگان در بیرون منطقه ساخته شده شهر قرار دارد. قسمت اعظم منطقه سفرکنندگان، احتمالاً بصورت اراضی باز است. اما دهکده هایی که درداخل آن وجود دارد، اغلب خصوصیات خود را تبدیل به سکونتگاههای خوابگاهی می نمایند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری
  • مؤلف: گروه آموزشی کیمیا فکر بزرگ
  • قیمت محصول: 25هزار تومان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 160
  • حجم فایل: 87مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری، نظریه‌های مطرح در طراحی شهری، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب، پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری، مباحث تخصصی برنامه ریزی شهری برنامه ریزی منطقه ای و مدیریت شهری، کریستوفر الکساندر، خلاصه کتاب نظریه‌های مطرح در معماری و طراحی شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا