رساله کارشناسی ارشد معماری

مطالعات طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G38

چکیده:

در سال های اخیر باتوجه به افزایش شمار دانشجویان و با درنظر گرفتن جایگاه دانشگاه به عنوان یک نهاد اجتماعی که در ارتقاء علمی و فرهنگی یک جامعه تاثیر بسزایی دارد، وجود فضاهای جدید دانشگاهی براساس الگوهای طراحی مناسب و مطابق با نیازهای جامعه، ضرورت می یابد. یکی از مهمترین نیازهای انسان، ارتباط و تعاملات به ویژه در سطح اجتماعی است. بررسی ها در بین فضاهای دانشگاهی موجود نشان می دهد که توجه به فضاهای جمعی که بتواند برای تعاملات اجتماعی مخاطبین پاسخ مناسبی داشته باشد به دست فراموشی سپرده شده است. این، در حالی است؛ که، ارتقاء و تقویت هر چه بیشتر تعاملات بین فردی به ویژه در محیط های آموزشی ضروری ولازم به نظر می‌رسد. باتوجه به نوع آموزش در رشته معماری و جنس توانایی هایی که دانشجویان این رشته می‌بایست کسب کنند، لزوم وجود تعاملات اجتماعی در دانشکده معماری احساس می شود. بنابراین پژوهش حاضر با هدف ارتقاء سطح تعاملات اجتماعی انجام شده؛ بدین ترتیب که نگارنده به طراحی یک دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی پرداخته است. بنابراین در ابتدا با مرور ادبیات موضوع، به مفهوم تعاملات اجتماعی پرداخته و سپس مولفه های اثرگذار بر شکل گیری تعاملات اجتماعی استخراج شده است.

کلمات کلیدی:دانلود دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی،دانلود دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:137
  • حجم فایل:50 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی , پروپوزال طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی،طراحی طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی,مطالعات طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی, برنامه فیزیکی طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی,دانلود طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی،دانلود طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی،رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی، رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی، طراحی طراحی دانشکده معماری با رویکرد تعاملات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا