رساله کارشناسی ارشد معماری

مطالعات برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G48

چکیده:

آپارتمان نشینی مهمترین تحول در فرآیند اسکان بشر در شهرها است و به فرم غالب مسکن شهری در دوران معاصر تبدیل شده است. بلند مرتبه سازی و افزایش ارتفاع بناها دارای روند رو به رشدی در نقاط مختلف جهان به خصوص کشورهای بهره مند از تکنولوژی های مدرن، است. افزایش جمعیت، نیاز به اسکان بیشتر مردم، ضرورت استفاده بیشتر از زمین در مراکز پرتراکم و تقاضای مردم برای کار و یا سکونت در شهرها ، ساخت بناهای بلند مرتبه در جهان را به عنوان یک ضرورت در جهان مطرح کرده است. توسعه امر شهرنشینی و کمبود زمین های بدون معارض در شهرها از یک طرف، و ترویج فرهنگ استفاده از فضا در ساختمان سازی به شکل ساختمان های غربی از طرف دیگر موجب گردید که در شهرهای بزرگ ایران، مالکان به احداث ساختمان های چند طبقه روی آورند اما هنوز هم به دلیل عدم تطابق آنها با فرهنگ جامعه، تاثیرات نامطلوبی بر روابط و الگوهای رفتاری اجتماع داشته است. به نظر می رسد که اغلب مشکلات و کاستی ها ناشی از عدم وجود مجموعه ضوابط واضح و روشن در زمینه طراحی و برنامه ریزی ساختمان های بلند و به طور اخص نپرداختن به مسایل فرهنگی، ارتباطات اجتماعی و فضاهای عمومی است. با توجه به کاهش روابط اجتماعی بین ساکنین برج‌های مسکونی و لزوم ارتقاء آنها، عدم توجه به فضاهای باز و بسته عمومی در ساختمان های بلند مرتبه، لزوم پرداختن به آنها کاهش حس سرزندگی در ساختمان های بلند مرتبه و تقویت این حس در ساختمان های بلند به عنوان هدف اصلی انجام پژوهش قرار گرفت. در این راستا با شناخت و بررسی انسان از نظر روانشناسی و بررسی سلسله مراتبی مباحثی چون نیازهای اجتماعی انسان، تعاملات اجتماعی و همسایگی به بررسی نظریات و سوابق موضوعاتی چون ارتباط اجتماعی و لزوم آن و تعاملات اجتماعی و همسایگی پرداخته شد. در نتیجه پژوهشگر شرط اول برای برقراری تعاملات میان همسایگان در برج های مسکونی را وجود فضای کافی و متناسب با تعداد ساکنین می داند. این فضا در موقعیت های متفاوت و ترازهای مختلف ارتفاعی در ساختمان های بلند مرتبه قرار می گیرد و می بایست تامین کننده نیازهای مختلف گروه های اجتماعی از همسایگان و تجمع های همسایگی ، حضور پذیری کلیه همسایه ها باشد. در بخش فضاهای داخلی و سلسله مراتب دسترسی از بخش های عمومی به خصوصی نیز می بایست تدابیری اندیشیده شود که محرمیت و حریم خصوصی هر خانه و خانواده از دید و کنترل سایرین محفوظ گردد.

کلمات کلیدی: برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی،دانلود رساله برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:321
  • حجم فایل:26 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی, پروپوزال برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی، طراحی برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی, مطالعات برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی, برنامه فیزیکی برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی, دانلود برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی، دانلود برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی، رساله برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی، رساله برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی، برج مسکونی با رویکرد تعاملات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا