رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G72

چکیده:

ساختمانهای مسکونی و تجاری ایران، مطابق آمارهای موجود بیشترین، مصرف‌کننده‌های انرژی کشور می‌باشند؛ میانگین مصرف انرژی ساختمان‌ها در ایران بیش از 5/2 برابر متوسط مصرف جهانی است. علاوه بر این، در حدود 40 درصد انتشار دی‌اکسید‌کربن توسط ساختمان‌ها انجام می‌گیرد. اینها تعداد اندکی از دلایل نگرانی متخصصان برای نقش قابل توجه محیط مصنوع در مصرف منابع و علت بعضی از مسائل اساسی زیست محیطی است. فاکتورهای اساسی و تاثیرگذار بر رفتار مصرف انرژی در ساختمانهای مسکونی و تجاری، مسئله مصرف انرژی را به چالشی مهم در موسسات بهینه‌سازی مصرف تبدیل نموده‌اند. از این رو متخصصان در تلاشند تا با بهره‌گیری از تکنیک‌های مناسب، فرآیند بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان‌ها را بهبود بخشند.کاهش اثرات زیست محیطی ساختمان، اگرچه نیازمند تلاش زیاد طرف‌های درگیر در طراحی و اجرای ساختمان برای تغییر جهت گرایش‌های بلند مدت در این بخش و تشویق مشارکت عمومی برای حمایت از آن می‌باشد. این پروژه تحت عنوان «طراحی مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز ، سوال کلیدی در این پژوهش آن است که، الگوهای منطبق بر تفکر پایداری در طراحی یک بنای تجاری چیست؟ و هدف طراحی یک مرکز تجاری با توجه به دانش روز و تکنولوژی‌های جدید است. طراحی همزمان سازه و معماری و ایجاد فضا به این طریق، دغدغه اصلی این پروژه می باشد. این پروژه در شهر اصفهان و با توجه به نیازهای این شهر در حال توسعه طراحی می شود. زمین در نظر گرفته شده برای طراحی، در مسیر توسعه شهر و در مکانی قرار گرفته است که توسعه روز افزون بناهای مسکونی در این بخش از فضای شهری، محیط را به یک منطقه صرف مسکونی تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که کاربری در نظر گرفته شده در برنامه تفصیلی برای این زمین، کاربری تجاری- رفاهی است. روش تحقیق انتخاب شده برای این پروژه، به صورت مطالعه موردی و طراحی به کمک آن است. این پروژه در دو بخش نظری و عملی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بخش نظری با تحقیق بر روی معماری بازار و تجاری ، معماری سبز با توجه به هدف پروژه، استاندارد لید به عنوان راه حل مناسب انتخاب می‌شود. در بخش عملی نیز با توجه به نوپا بودن این علم و عدم تحقق پروژه‌های عملی داخلی با این موضوع محدودیت بیشتری را در این مسیر نشان می‌دهد، به این منظور چند نمونه از پروژه‌های ساخته شده بررسی گردید. و در نهایت از جمله راهکارها بررسی مسائل عمده در خصوص الزامات ساخت و ساز ساختمان‌هایی با اثرات زیست‌ محیطی کمتر و سازگار با محیط زیست و با کارایی بالا و ارزیابی زیست‌ محیطی و سیستم‌های رتبه‌بندی مانند LEED است.

کلمات کلیدی: رساله مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز،دانلود پایان نامه مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:130
  • حجم فایل:36 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز،نقشه های مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز, دانلود مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز، دانلود مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز، رساله مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز، پروپوزال مرکز تجاری-رفاهی با رویکرد معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا