پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد کتابخانه

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی

کد محصول: CAD12–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع کتابخانه عمومی در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی کتابخانه عمومی با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات در 5 طبقه، پلان ها، نماها، برش ها، سایت پلان، جزئیات سازه و همچنین پوستری زیبا و حرفه ای می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی، لازم به ذکر است که این پلان ها، مربوط به پروژه رویت همین طرح است و امکان خرید و دانلود فایل رویت پروژه با فرمت RVT در سایت امکان پذیر می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی در Or30.net، برنامه ریزی برای افزایش مطالعه در اوقات فراغت، یکی از ضرورت های جامعه ماست. اسکارپیت، مناسب ترین زمان های مطالعه را در اوقات زیر می داند: لحظات خالی از دست رفتنی (مانند زمانهای صرف شده در آمد و شد، تغذیه و صرف غذا، و استراحت در محیط کار)؛ اوقات فراغت (که عمدتا زمان قبل از خواب را در بر دارد)؛ و زمان های غیرفعال (مانند جمعه ها، تعطیلات، ایام بیماری، و بازنشستگی).

در جامعه ما، اکنون در این زمان ها، به دلایل متعدد، کمتر امکان مطالعه وجود دارد، حال آنکه با سیاستگذاری مناسب و شناخت علل عدم اقبال به مطالعه در هر یک از این مقاطع، می توان به افزایش سطح کتابخوانی در جامعه کمک کرد.

مهم ترین نکته در طراحی اولیه ی کتابخانه باید مورد توجه قرار گیرد، آرامش و سکوت محیط مطبوع است که به استقرار آن در مجموعه(مکان مناسب) و هم به مصالح به کار رفته(آکوستیک) در آن مربوط می شود.

از دیگر نکات قابل ذکر در طراحی کتابخانه عمومی، در نظر گرفتن حداکثر انعطاف در بخش های مختلف است که در این مورد از پارتیشن های جدا کننده و سایر امکانات که قابلیت جابه جایی باشند توصیه می شوند. سیستم کتابخانه به صورت باز طراحی می شود،یعنی فضای مخزن کتاب و سالن مطالعه در هم ادغام می شود بدین ترتیب مراجعین دسترسی مستقیم و آزاد به مخازن دارند. تابش مستقیم نور خورشید در کتابخانه نامطلوب است،لذا حتی المقدور سعی شود نور کتابخانه از طریق جبه ی شمالی تامین شود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی، RVT، DWG
  • حجم فایل: 17مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری کتابخانه، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد کتابخانه، پروژه نمونه اتوکد کتابخانه، فایل اتوکد کتابخانه، پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا