خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه

کد محصول: b25

با خلاصه کتاب ساختمان و تجهیزات کتابخانه: مدیریت و برنامه‌ریزی در ارسی همراه شما هستم؛ تالیف پرویز عازم، کوشش شده در توسعه فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات به ویژه در تجهیزات سخت افزاری کتابخانه مانند انواع رایانه، ابزارهای دیداری شنیداری، ماهواره‌های مخابراتی راه دور (ابزارهای ارتباطی دوربرد)، شبکه‌های اینترنتی و اطلاع رسانی و محمل‌های اطلاع رسانی چون دیسک فشرده، نوار، صفحه و غیره مباحث جدیدی مطرح شود. متأسفانه نظام برنامه ریزی و طرح و نقشه ساختمان انواع کتابخانه‌ها در کشور از زمان انتشار ویرایش نخست تا کنون هنوز جایگاه مناسب و شایسته خود را پیدا نکرده است و کتابی درخور نیز منتشر نشده است.

ابتدا انواع كتابخانه ها و وظايف و اهداف تاسيس آنها شرح داده مي شود . نياز به طراحي ساختمان كتابخانه هاي مجهز و كار آمد با توجه به هدف تاسيس  هر كتابخانه و جامعه اي كه از كتابخانه  استفاده خواهد كرد شرح داده مي شود .نقش كتابدار به عنوان يكي از اعضاء اصلي گروه طراحي و ساخت ساختمان كتابخانه و اهميت آن توضيح داده مي شود.

تاريخ ايجاد ساختمان كتابخانه در جهان به دوراني كهن مي رسد و به تاريخي كه قرن ها پيش از ميلاد مسيح است ارتباط پيدا مي كند. نخستين سنگ بناي كتابخانه را سران و زمامداران كشورها نه به قصد و نيت صرفا ايجادكتابخانه بلكه به خاطر حفظ و نگهداری اسناد و گزارشات مخصوص و محرمانه پايه گذاری كردند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه
  • نام نویسنده: پرویز عازم
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 181
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه، کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب، پاورپوینت خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه، خلاصه کتاب ساختمان و تجهيزات كتابخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا