پاورپوینت تحلیلی و تئوری معمارینمونه موردی شهرک مسکونی

تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران

کد محصول: p355–

با تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران در ارسی همراه شما هستیم؛ شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا، پدیده‌ای جدید در منطقه 22 تهران است که با ساخت و سازهای جدیدی که در آن تکمیل شده به یک مجموعه مسکونی، تفریحی، اداری و تجاری تبدیل شده است. تا چند سال پیش منطقه چیتگر تهران یک پارک جنگلی با پوشش گیاهی غنی بود که بعدها در کنار این طبیعت بکر یک دریاچه مصنوعی نیز احداث شد.

اما چند سالی است که شهرداری تهران تصمیم به گسترش دادن سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران به مجموعه مدرن گرفته و اکنون آسمان خراش‌های فراوانی که در شهرک چیتگر احداث شده بکر بودن این طبیعت را از بین برد. با این حال افزایش جمعیت هر روزه در تهران و کمبود مسکن این گونه ساخت و سازها را توجیح می‌کند. علاوه بر این، وجود دریاچه چیتگر و پارک چنگلی و بادهای غرب به شرق تهران باعث شده این منطقه به یکی از خوش آب و هواترین مناطق شرق تهران تبدیل شود.

چیتگر قبل از اینکه یک شهرک مسکونی باشد، یک طبیعت بسیار زیبا و خوش آب و هواست که آخر هفته‌ها پاتوق بسیاری از طبیعت دوستان است. وجود دریاچه در کنار طبیعت جنگلی چیتگر و اضافه شدن تفریحات آبی باعث رونق بیشتر آن نیز شد. علاوه بر این، در کنار این دریاچه مرکز خرید بزرگ بام لند وجود دارد که خود مجموعه‌ای تفریحی تجاری محسوب می‌شود و علاوه بر مرکز خرید مجموعه‌ای از تفریحات و رستوران‌ها و فست فودها را در خود دارد. 

آدرس: تهران، منطقه 22، بین اتوبان‌های شهید همدانی و شهید خرازی
منطقه 22 تهران با اتوبان‌ها احاطه شده است. به همین دلیل دسترسی به آن با خودرو شخصی کار سختی نیست. کافی است خود را به یکی از اتوبان‌های خرازی، همدانی و یا آزادگان برسانید.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 26
  • حجم فایل: 12مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران، پروژه معماری، معماری مدرن، شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی سایت منطقه مسکونی چیتگر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا