پروژه مرمت ابنیه

دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز

دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز، به همراه پلان اتوکدی و تصاویر

کد محصول:M36

اطلاعات تاریخی

خانه صلح جو تبریز را میتوان یکی از مهم ترین بنا های تاریخی شهر تبریز داست که دارای قدمت تاریخی بسیار بالایی می باشد. خانه صلح جو تبریز در دوره قاجار ساخته شده است و در دوران حکومت های دیگر دسخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. خانه صلح جو تبریز در دوران قاجاریه و به دستور آقای مقننیان یکی از تجار معروف چای در تبریز ساخته شد و بعد ها آقای صلح جو اقدام به خریداری آن کردند بعد از آقای صلح جو این خانه به مدت ۳۰ سال خالی از سکنه بود که عواملی بسیار باعث تخریب و ویرانی این خانه شده بودند.

اطلاعات معماری

شهر تبریز یکی از مهم ترین و پر جمعیت ترین شهر ایران می اشد که دارای قدمت تاریخی، سیاسی و فرهنگی بسیار بالایی می باشد. خانه صلح جو در شهر قدیمی تبریز و در محله کرباسی آن وقع شده است این محله ها از بافت های قدیمی تبریز به جا مانده اند که می توانند به خوبی حال و احوال ایام قدیم را در افکار بینندگان زنده کنند. این خانه یکی از بنا هایی می باشد که در دوره قاجار و به منظور بهره بری مسکونی ساخته شده است.

فضا‌های مهم معماری

خانه صلح جو در مدت ۳۰ سال به خاطر عوامل طبیعی و انسانی دچار تغییرات بسیار زیادی شده بود به همین منظور اداره حفظ آثار ملی دستور به مرمت آن داد. این بنا دارای خش های مختلفی می باشد که مرمت آنها کار سیار سخت و طاقت فرسایی ود که معماران زیادی توانستند. دقت و ظرافت تمام کار های مروط به مرمت خانه صلح جو تبریز را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. این خانه نیز مانند خانه های سنتی ایرانی دارای خش های مختلف ورودی و داخلی مانند اندرونی، بیرونی، هشتی و دالان و ساری از فضا های دیگر می باشد این خانه دارای سه خش مختلف زیر زمین همکف و طقه اول می باشد که این طبقه اول در زمان حکومت پهلوی به این خانه اضافه شده است.

طرح مرمت بنا

 خانه صلح جو در شهر قدیمی تبریز و در محله کرباسی آن وقع شده است این محله ها از بافت های قدیمی تبریز به جا مانده اند که می توانند به خوبی حال و احوال ایام قدیم را در افکار بینندگان زنده کنند. این خانه یکی از بنا هایی می باشد که در دوره قاجار و به منظور بهره بری مسکونی ساخته شده است و بعد ها به منظور استفاده موزه های صنایع دستی این خانه مرمت شد و با پشتکار و تلاش های بسیار مسولین در سال ۱۳۸۴ توانستند خانه صلح جو را در فهرست آثار ملی ایران ثبت کنند.

 

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 15مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


نحوه خرید:

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز، دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز به همراه پلان اتوکدی، دانلود رایگان مرمت، دانلود پروژه کامل مرمت، پاورپوینت مرمت خانه صلح جو تبریز، مرمت خانه صلح جو تبریز، پروژه مرمت ابنیه تاریخی، دانلود کامل پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز، پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز، پاورپوینت مرمت خانه صلح جو تبریز، مرمت خانه صلح جو تبریز، پروژه مرمت خانه صلح جو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا