پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی اداری

تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران

کد محصول: p341–

با تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران در کشورهای مختلف در ارسی همراه شما هستیم؛ سفارت‌خانه یکی از بناهای مهم دیپلماتیک و نشان‌دهنده هویت یک حکومت در کشوری دیگر است که وظیفه ارائه خدمات کنسولی به شهروندان کشور خود و یا کشور میزبان را در عین کنترل ارتباط بین دو کشور بر عهده دارد. فرهاد احمدی سفارت‌خانه را مکانی جهت پیوند دو ملت و گفت‌وگوی میان آنها می‌داند و طراحی گشوده و شفاف را در معماری این بنا نشان‌دهنده رابطه‌ای همراه با اعتماد می‌داند.

سفار‌ت‌خانه‌ها،‌ اماکنی دیپلماتیک و جزو قلمروی سایر دول خارجی در خاک یک کشور و به منزله نماینده آنها است که در عین تسهیل روابط، بخش اعظمی از بار تبادلات فرهنگی و اجتماعی را نیز بر دوش دارد.

بنای سفارت ایران در سئول پایتخت کره جنوبی در حدود دو دهه پیش، توسط معمار ارزنده ایرانی، فرهاد احمدی طراحی شده است. احمدی در رابطه با سفارتخانه ایران در سئول چنین بیان می‌کند؛ برای رسیدن به مصالحه میان دو کشور باید نقطه اشتراکی وجود داشته باشد. بنابراین با استفاده  نمادین از مفاهیمی همچون عروج، بالا رفتن و تقدس، طی کردن و رسیدن به نقطه اوج را در طراحی خود لحاظ نمود.فرهاد احمدی در طراحی ساختمان سفارت ایران در سئول، از مصالح مدرن؛ بتن نمایان، شیشه و فولاد استفاده کرد. ترکیب این مصالح صلبیت و شفافیت را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته است.

سفارت‌خانه ایران در فرانکفورت توسط معمار بزرگ ایرانی هادی میرمیران با طرحی متفاوت و قابل توجه با فناوری نوین طراحی شده است. موقعیت قرارگیری بنای سفارت‌خانه به صورتی است که فضای خیابان و پارک را به یکدیگر متصل می‌کند و راه گذری شیشه‌ای تحت عنوان گالری ایرانی شرایط این اتصال را فراهم می‌نماید. معماری بنا به صورت تلفیقی از سنگ و شیشه است. بخش اصلی دو ساختمان که به صورت صلب طراحی شده‌اند توسط طبقه اول به یکدیگر متصل شده‌اند و سطح وسیعی از شیشه بخش اصلی سرکنسولگری را پوشش داده است. بنای سفارت‌خانه ایران در فرانکفورت با ایده‌ای بسیار شگفت‌انگیز و ترکیب احجام آزاد، صلب و سبک، روح و فرهنگ معماری ایرانی را به نمایش گذاشته است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 44
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران، پروژه معماری، معماری مدرن، سفارت‌خانه های ایران، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی سفارت‌خانه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا