پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی اداری

تحلیل و بررسی طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران

کد محصول: p342–

با تحلیل و بررسی طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران در ارسی همراه شما هستیم؛ سفارت‌خانه یکی از بناهای مهم دیپلماتیک و نشان‌دهنده هویت یک حکومت در کشوری دیگر است که وظیفه ارائه خدمات کنسولی به شهروندان کشور خود و یا کشور میزبان را در عین کنترل ارتباط بین دو کشور بر عهده دارد.

سفار‌ت‌خانه‌ها،‌ اماکنی دیپلماتیک و جزو قلمروی سایر دول خارجی در خاک یک کشور و به منزله نماینده آنها است که در عین تسهیل روابط، بخش اعظمی از بار تبادلات فرهنگی و اجتماعی را نیز بر دوش دارد. در باب طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران، فرهاد احمدی سفارت‌خانه را مکانی جهت پیوند دو ملت و گفت‌وگوی میان آنها می‌داند و طراحی گشوده و شفاف را در معماری این بنا نشان‌دهنده رابطه‌ای همراه با اعتماد می‌داند.

باغ سفارت ایتالیا در تهران یا باغ فرمانیه، اقامتگاه تابستانی سفیر ایتالیا در تهران و میزبان جشن‌ها و میهمانی‌های متعدد مسئولین ایتالیایی مستقر در ایران است. این ساختمان که تاریخ ساخت آن به اواخر دوران قاجار باز می‌گردد، رگه‌هایی از معماری مدرن را در ترکیب با معماری دوره قاجار دارد که این بین تاثیرپذیری معماری قاجار از معماری وقت اروپایی و روس‌ها بر کسی پوشیده نیست. در طراحی باغ سفارت‌خانه ایتالیا در تهران از تزییناتی تماما ایرانی نظیر ستون‌ها، گچبری‌ها و آینه‌کاری‌های متعددی بهره می‌برد که بر زیبایی و جلال آن می‌افزاید. 

طراحی سفارتخانه هلند در آلمان که توسط رم کولهاس انجام شده است، پاسخ درخور این معمار برجسته اروپایی به جامعه معماری آلمانی و انتقادات آنها از وی و طرح‌های مدرنش بود. در طراحی ساختمان سفارت هلند در آلمان شاهد ترکیب احجامی هستیم که به صورت مکعب‌هایی هستیم که با زوایا تند و خشن خود، معماری مدرن اولیه را به تصویر می‌کشند. این ساختمان که در بخش شرقی برلین و در مجاورت برج رادیویی عجیب این شهر طراحی و ساخته شده است، به سبب ماهیت ویژه خود تمام توجهات را به خود جلب می‌کند. نوک برج نیز از میان مکعب ساختمان سفارت‌خانه هلند در آلمان و روزنه عظیم واقع در میان آپارتمان‌ها قابل مشاهده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سفارت‌خانه های ایران، پروژه معماری، معماری مدرن، سفارت‌خانه های ایران، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی سفارت‌خانه ایران، تحلیل و بررسی طراحی سفارت‌خانه خارجی ایران، طراحی سفارت خانه، سفارت خانه های ایران در اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا