پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین

کد محصول: p346

با تحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین به همراه فایل اتوکد این روستا در ارسی همراه شما هستیم؛ روستای حسین آباد درشمال استان قزوین و قسمت غربی شهرستان قزوین واقع گردیده است. این روستا در مجاورت جاده قدیم قزوین-رشت واقع گردیده و از جنوب به اراضی روستای رامشان، از غرب به اراضی روستای کوشکک و آرشت و از شرق به اراضی روستاهای نظام آباد واقع در بخش کوهین همسایه می باشد.

با توجه به وجود مسیل در امتداد شمال به جنوب در حاشیه شرقی روستا از لحاظ شکل استقرار دارای موقعیت دشتی می باشد. همچنین روستا در ارتفاع 250 متری از سطح دریا قرار دارد. بر اساس طرح فرادست، روستای حسین آباد روستای اقماری تحت حوزه نفوذ منظومه کوهین،مجموعه اقابابا و حوزه عمرانی حسین اباد به مرکزیت حسین اباد می باشد.

 در بررسی پروژه روستا ارتفاع متوسط این روستا از سطح دريا در حدود 995 متر مي باشد و ارتفاع قسمت هاي غربي روستا در حدود 1005 متر و قسمت   هاي شرقي در حدود 980 متر مي باشد. شيب عمومي روستا كه جهت غربي- شرقي دارد. در حدود 5 در صد مي باشد. اين مقدار شيب در كارها ي عمراني و شهر سازي به عنوان مناسبترين ميزان مي باشد. زير ساخت و ساز ساختمانها و طراحی شبكه معابرو سيستم دفع آب هاي سطحي در اين مقدار شيب هزينه چندانی رادر ندارد.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین
  • فرمت فایل: اتوکد +power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 10مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا حسین آباد قزوین، پروژه روستا قزوین، تحلیل و بررسی پروژه روستا حسین آباد قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا