پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین

کد محصول: p347

با تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین در ارسی همراه شما هستیم؛ روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان تاکستان در استان قزوین ایران است. این روستا در بین راهی که از جاده قزوین تاکستان به جاده قزوین رشت می‌رود قرار دارد. این روستا دارای دو مسجد است که یکی غیرفعال است و مسجد فعال آن مسجد چهارده معصوم است. این روستا در منطقه‌ای قرار دارد که معمولاً دارای وزش باد یا نسیم است و از این رو هوای بسیار خنکی را در تابستان دارد.

در شناخت و بررسی علل پیدایش روستا، آنچه از برداشت های میدانی به دست آمده نشان می دهد ک وجه تسمیه مشخصی برای انتخاب این نام مشخص نبوده است ولی قدمت این روستا 350 سال است. علل پیدایش این روستا را می توان مساعد بودن زمین های کشاورزی و چشمه ها و داشتن آب و هوای کوهستانی و خاک حاصلخیز اشاره کرد.  در بررسی پروژه روستای دستجرد یکی از روستاهای دهستان قاقازان شرقی در بخش مرکزی شهرستان و از توابع استان قزوین می باشد. در این منطقه بارش ها اغلب به صورت برف است و بارش‌ها در منطقه از اول مهرماه شروع می شود و در اسفند ماه شدت می‌گیرد. این ناحیه در پهنه بندی اقلیم ایران درگروه اقلیمی 2 و زیر اقلیمی گروه 1.2 که زمستان شدیدا سرد و تابستان معتدلی دارد. بارش های فصول سرد به صورت برف سنگین صورت می گیرد .درحالت کلی بارش ها درمنطقه از اول مهرماه شروع می شود و از اسفندماه شدت می گیرد ک در فروردین و اردیبهشت به حداکثرخود (بیش از50 میلیمتر) می رسد.

پوشش گیاهی غالب این روستا شامل مراتع و اراضی کشاورزی کوچک است که علت آن وجود اراضی حاصلخیزی است که در حوالی این روستا به خصوص در همجواری ابهررود وجود دارد. براساس آمار خانه بهداشت روستا در طی نه سال گذشته 150 نفر از روستا به شهر مهاجرت کرده اند و در مقابل شصت نفر وارد روستا شده اند. با محاسبه اختلاف این دو عدد متوجه می شویم که از جمعیت روستا کاسته شده است.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 7مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، پروژه روستا قزوین، تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین، پروژه روستا قزوین، تحلیل و بررسی پروژه روستا دستجرد قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا