پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز

کد محصول: p344

با تحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز در ارسی همراه شما هستیم؛ سنجانک (شیراز)، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس ایران است. جمعیت این روستا در دهستان قره باغ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 651 نفر (164خانوار) بوده‌است. وبه سرعت رو به افزایش است وهم اکنون در سال 1392 بین 800 تا 900 نفر رسیده است.

روستای سنجانک تابع دهستان قره باغ با مرکزیت ظفرآباد است که در بخش مرکزی شیراز بوده که در موقعیت 52 درجه و 30 دقیقه طول جغرافیایی و29 درجه و25 دقیقه عرض جغرافیای قرار دارد.این روستا تا ظفرآباد به عنوان مرکز دهستان 4 کیلومتر و تا شیراز به عنوان مرکز شهرستان 25 کیلومتر می باشد . از لحاظ موقعیت روستا در مسیر جاده محمودآباد ( میانرو – چهارراه ظفرآباد ) قرار گرفته است.

 در بررسی پروژه روستا  اهالی این روستا به سبب زمین‌های حاصل‌خیز و منطقه پرآبی که در آن سکنی گزیده‌اند، به کشاورزی و دامپروری مشغولند که توسط پدر خانواده و برادران بزرگتر صورت می‌پذیرد. البته زنان روستا نیز در امر کشاورزی و دامپروری مشارکت فعال دارند. روستای سنجانک شیراز به دلیل آنکه یکی از روستاهای جدید این استان به شمار می‌رود، آداب و رسوم خاصی ندارد و فرهنگ رایج مردمان استان فارس و اهالی شیراز در آنجا حاکم است.

 معماری  روستای سنجانک شیراز به سبب قدمت کوتاه خود، فاقد هرگونه بنای با ارزش تاریخی است و خانه‌های روستا نیز همانند سایر خانه‌های روستایی کشور با استفاده از متریال‌های مدرن سیمان و آجر و به صورت ویلایی ساخته شده‌اند. تنها بنای شاخص روستای سنجانک شیراز، مسجدی است که در مرکز روستا قرار دارد و همه روزه جهت برگزاری نمازهای یومیه و همچنین مراسمات مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روستا از بابت فضاهای تجاری و خدماتی همانند سایر روستاهای کشور در محرومیت بوده و جز ۳ واحد تجاری مکانیکی، شیشه‌بری و سوپرمارکت، خبری از واحدهای خدماتی و تجاری دیگری نیست.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

———————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 15
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا سنجانک شیراز، پروژه روستا شیراز، تحلیل و بررسی پروژه روستا سنجانک شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا