پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری

کد محصول: p350

با تحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری در ارسی همراه شما هستیم؛ روستای وورکی یکی از قدیمی ترین روستا های ساری مازندران به شمار می رود که دارای بافت روستایی و سبک معماری مخصوص به خود می باشد این روستا به دلیل وجو طبیعت بکر و زیبای خود همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می گیرد. ورکی، روستایی است از توابع بخش کلیجان‌رستاق شهرستان ساری در استان مازندران ایران است.

روستای ورکی در اصطلاح به معنای منطقه‌ای در کنار کوه است که توصیفی دقیق از روستا را به دست می‌دهد؛ چراکه این روستا در کنار کوه واقع شده است. از طوایف ساکن در روستای ورکی می‌توان به سامرزی، حسنعلی، علسارو و درودطوار اشاره نمود. روستاییان ساکن در روستای ورکی شیعه جعفری هستند و به زبان مازنی سخن می‌گویند. در این روستا علاوه بر اماکن مسکونی، مرکز بهداشت، بخش‌های اداری، بخش تجاری و مدارس ابتدایی و راهنمایی نیز به چشم می‌خورد.

  در بررسی پروژه روستا ورکی، از نظر وجه تسمیه، وركی یعنن كنار كوه كه به دلیل موقعیت طبیعی روستا كه در كنار كوه استقرار یافته به این نام شهرت یافت. از نظر فرهنگی و اجتماعی، سكونت در روستا از گذشته های دور رایج بوده و ساكنان اولیه كه در این مكان می زیسته اند اقوام بومی مازندرانی بوده اند. روستا داری چند طایفه مهم نظیر سامرزی، حسنعلی، علسارو و دوردطوار می باشد كه دارای زندگی مسالمت آمیز می باشند و كمتر اختلافات قومی و قبیله ای مشاهده می شود. زبان اهالی روستا فارسی با گویش مازندرانی و دین آنها اسلام ومذهب شیعه می باشد.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 117
  • حجم فایل: 10مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، تحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا کردان کرج، پروژه روستا گیلان، تحلیل و بررسی پروژه روستا ورکی ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا