پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج

کد محصول: p349

با تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج در ارسی همراه شما هستیم؛ روستای کردان در ارتفاع ۱۳۵۰متر از سطح دریا واقع شده است که از شمال با جاده کوهسار و برغان ،از غرب با اراضی سیف آباد و بانوصحرا ،از جنوب با اتوبان کرج -قزوین و از شرق با شهر کرج مجاور می باشد. با شهرستان ساوجبلاغ حدود ۱۵ و با شهر کرج حدود ۲۲ کیلومتر فاصله دارد. روستای کردان قبل از تقسیمات کشوری در سال ۱۳۸۵ از توابع چندار محسوب می شد. اما پس از این سال، کردان جزو توابع شهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت. موقعیت جغرافیایی مناسب، جاذبه ‌های طبیعی و گردشگری و نزدیکی به اتوبان تهران_ قزوین ازجمله عواملی است که کردان را به یکی از محبوب ‌ترین مناطق توریستی تبدیل کرده است.

روستای کردان بدلیل موقعیت خوبی که دارد قسمت اعظمی از آن در کوهپایه و قسمت های زیادی از این روستا بدلیل برخورداری از زمینهای مسطح بصورت دشت می باشد. در قسمت دشت زمینهای حاصلخیزی وجود دارد که باتوجه با استعداد خوبی که این زمینها دارند این روستا از لحاظ کشاورزی در بخش بیشترین تولید گندم را دارد. بدلیل قرارگرفتن در کوهپایه این روستا دارای باغات متعدد میوه از قبیل سیب، گیلاس، گردو، و دیگر مرکبات برخوردار می باشد. وجود رودخانه کردان به امتداد ۲۰ کیلومتر از مناظر بدیع و چشم نواز این منطقه می باشد.

  در بررسی پروژه روستا در حال حاضر جمعیت کردان بیش از ۵ هزار نفر است و مساحت منطقه ی مسکونی آن برابر است با ۱۰۴ هکتار. اما تمام محبوبیت کردان به خاطر خانه های مجلل و گران قیمتش نیست بلکه، روستای کردان زمین‌ های حاصلخیزی هم دارد و باغ‌ های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت در این منطقه پیدا می ‌شود. یکی از دلایل اصلی سر سبزی و حاصل خیزی زمین ‌های کردان رودخانه ی ارتفاعات کهار است. رودخانه ی کردان از شمال شرق این روستا به سمت جنوب غربی جاری می‌ شود و زمین‌ های کردان را سیراب و پر آب می‌ کند. این رودخانه از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و در اطراف روستای نجم‌ آباد وارد رودخانه ی شور می‌ شود.

روستای کردان کرج علیرغم قدمت بسیار خود که بنا بر آثار و اشیا به دست آمده به پیش از سده ششم هجری می‌رسد، فاقد هرگونه بنای تاریخی ارزشمند است و بیشتر خانه‌های آن با استفاده از متریال‌های مدرن آجر و سیمان ساخته شده‌اند. امام‌زاده حسین کردان کرج را می‌توان تنها اثر تاریخی این روستا دانست که از دوره فرمانروایی سلجوقیان بر جای مانده است. لکن بنای فعلی امام‌زاده حاصل مرمت کامل آن در سال ۱۳۸۷ خورشیدی توسط سازمان میراث فرهنگی است. امروزه با توجه به اقبال پایتخت‌نشینان به کردان کرج، شاهد ساخت و سازهای گسترده‌ای در این منطقه ییلاقی اعم از ویلاسازی و ساخت اماکن خدماتی و تفریحی هستیم.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 62
  • حجم فایل: 5مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا کردان کرج، پروژه روستا تهران، تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج، پروژه روستا کرج، تحلیل و بررسی پروژه روستا کردان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا