پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک

کد محصول: p417

مجتمع هتل Hyatt Regency Andares با کاربری مختلط که توسط Sordo Madaleno Arquitectos طراحی شده است، مجموعه شهری رویایی است که منطقه Puerta de Hierro را به عنوان مرکز جدیدی برای شهر Zapopan قرار داده است. طرح جامع Antares به طور رسمی در سال 2009 با ساخت مرکز خرید و ساختمان مسکونی بلندمرتبه آغاز شد، اما توسعه آن همیشه برنامه ریزی شده بود. Hyatt Regency Andares بخشی از این طرح جامع را تشکیل می دهد، به عنوان یک پروژه مهم 70000 متر مربعی که شامل یک هتل و آپارتمان های لوکس است.

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک

Hyatt Regency Andares یک پس‌زمینه بصری و فضایی را در خیابان داخلی پاسئو آندرس تشکیل می‌دهد، جاده‌ای که برای خدمت به هر یک از کاربری‌های مختلف مجموعه در داخل ایجاد شده است، که چیدمان شهری شهر را تکمیل می‌کند. این ساختمان تا 41 طبقه بالاتر از سطح خیابان است. طبقه همکف شامل یک میدان عمومی درختکاری است که به این خیابان داخلی متصل می شود و به عنوان توزیع کننده لابی موتور عمل می کند.

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک

حجم مانند یک منشور باریک با نماهای اصلی آن رو به شمال و جنوب افزایش می یابد و محوطه ای را ارائه می دهد که به صورت عمودی به پنج بخش توسط دهانه های پنجره و به صورت افقی توسط تراس های امکاناتی که برج را تقسیم می کند، مدوله شده است . در همین حال، نماهای شرقی-غربی کور هستند و تنها بازشوهای عمودی برای تهویه باقی می‌گذارند . نماها از پالت ساده ای از مواد استفاده می کردند، با خلوص بتن سفید که به زیبایی قاب آلومینیوم سیاه رنگ و شیشه را در بر می گرفت.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی هتل هایت ریجنسی مکزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا