پروژه مرمت ابنیه

دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین

دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین، به همراه پلان اتوکدی

کد محصول:M32

اطلاعات تاریخی

خانه اسدی های قزوین یکی از مهم ترین بنا های مربوط به دوران قاجاریه می باشد که در شهر قزوین تا به الان برجای مانده است و تجلی معماری آن زمان می باشد این خانه در شهر قزوین و در محله دیمج و خیابان مولوی واقع شده است که در قدیم مالک آن حاج علی اصغر اسدی بوده است که به همین دلیل این خانه نیز به همین اسن در میان مردم و معماران شناخته می شود .

 

اطلاعات معماری

آدرس: قزوین، خیابان مولوی، کوچه خطیبی، پلاک ۲۵

این خانه که در محله دیمج قرار دارد، صد ساله متعلق به یکی از تجار بزرگ شهر قزوین، به نام ” حاج علی اصغر اسدی” است. خانه تاریخی اسدی یکی از بناهای واجد ارزش تاریخی و منحصر به فرد با سبک معماری خاص معرف معماری مسکونی شهر قزوین در دوره قاجار است. خانه اسدی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۳۷۹۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. خانه اسدی از دو حیاط مجزا با تناسبات مستطیل و نگینی تشکیل شده و ۵۰۲ متر مربع عرصه و۶۵۰ متر مربع اعیانی دارد. هشتی ورودی آن مزین به رسمی بندی است و هر دو حیاط ملزمات خانه را به صورت کامل در خود گرد آورده است.

 

فضا‌های مهم معماری

سردر ورودی خانه اسدی دارای نمای آجری و تزئینات آجرکاری است که آنرا از خانه های مجاور متمایز می سازد. قوس های هلالی در میان نیم ستون های مدور (طرح مرسوم سردر خانه های قاجار) پیش از هر چیز یادآور این نکته است که با بنایی متعلق به عصر قاجار روبرو هستیم. فضاهای خانه دارای تناسبات معماری خانه های سنگی قزوین است. از تزیینات بنا می توان به سردر ورودی، گچبری در نمای داخلی و گچبری رنگی دور قاب آیینه اتاق ها، اورسی های چوبی، رسمی بندی و آجرکاری های تزیینی در نما اشاره کرد.

پاورپوینت مرمت ، پروژه مرمت ، احیا و باز زنده سازه ، مرمت بناهای تاریخی، رساله مرمت ، نقشه مرمت ، پایان نامه مرمت ، ابنیه تاریخی ، پروژه جدید مرمت -

طرح مرمت بنا

در خانه اسدی قزوین مانند سایر بنا های ایران باستان خانه ها دارای اندرونی و بیرونی می باشد که این امر باعث زیبایی و جذابیت بیتشر این بنا شده است اما خانه اسدی ها قزوین در طول تاریخ به دلیل عدم رسیدگی مسئولین مرتبط قزوین دچار ویرانی شده بود که با همت اداره حفظ میراث فرهنگی این خانه در ست مرمت قرار گرفت.

خانه تاریخی دکتر اسدی قزوین | سیری در ایران

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 96
حجم فایل: 9 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

نحوه خرید:

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین، دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین به همراه پلان اتوکدی، دانلود رایگان مرمت خانه اسدی قزوین، دانلود پروژه کامل مرمت، پاورپوینت مرمت خانه اسدی قزوین، مرمت ابنیه قزوین، پروژه مرمت ابنیه تاریخی، پروژه مرمت خانه اسدی قزوین، مرمت و احیا خانه اسدی قزوین، پاورپوینت پروژه مرمت خانه اسدی قزوین، دانلود کامل پروژه مرمت خانه اسدی قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا