رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G56

چکیده:

فضای عمومی در شهر، از دیرباز بستری برای تجلی ارزش‌های فرهنگی و روابط اجتماعی بوده است. نظام فرهنگی و اجتماعی با یکدیگر پیوند دوسویه‌ی دیرینه‌ای دارند به این معنا که برقراری و تداوم و روابط اجتماعی باعث تقویت هنجارها و ارزش‌ها می‌شود و از سوی دیگر فرهنگ، شرایط و نحوه شکل‌گیری روابط اجتماعی را نیز تعیین می‌نماید. برای ایجاد یک رابطه پیونددهنده میان مردم و شهر باید به‌نوعی از فعالیت‌ها که موجب اشتراکاتی میان مردم و شهر می‌شوند، توجه نمود، چنین فعالیت‌هایی ریشه در هنر به معنای عمومی دارند؛ که در ارتباط تنگاتنگ بافرهنگ است. لذا هر سه این کاربری‌ها، فرهنگی، اجتماعی، هنر عمومی، نقش برجسته‌ای در پایداری اجتماعی و سرزندگی فضای شهری خواهند داشت بنابراین هدف اصلی این پژوهش طراحی یک پایگاه اجتماعی – فرهنگی است که در آن مجال ارائه هنرهای عمومی به اقشار مختلف داده شود تا بتوان حضور مردم را درصحنه شهر فارغ از مشغولیت‌های کاری آماده نمود. در این پژوهش با بهره‌گیری از روش تحقیق پیمایشی، ابعاد تأثیرگذار بر ارتقای پایداری اجتماعی فضاهای عمومی به‌ویژه فرهنگی شناسایی‌شده و سپس فضاهای عمومی، مراکز اجتماعی و فرهنگی و بالأخص فرهنگسراها به‌عنوان پاتوق شهری بررسی می‌گردد. آنچه روح سرزندگی و تعاملات اجتماعی را در یک فضای اجتماعی می‌دهد، حضور مداوم شهروندان است که درنهایت سبب ایجاد پایداری اجتماعی خواهد شد.نتایج نشان می دهد که عواملی چون: پویایی و سرزندگی ،آسایش و آرامش ،عدالت اجتماعی،هویت و غنای فرهنگی،امنیت اجتماعی،تنوع وگوناگونی اجتماعی،تعلق اجتماعی به مکان ومشارت پذیری و تعاملات اجتماعی در ارتقای پایداری اجتماعی در مکان های فرهنگی تاثیر گذار می باشند.در پایان، این تحقیق منجر به طراحی یک مرکز هنری و اجتماعی شهری با عنوان (پردیس فرهنگی – هنری) در شهر تهران خواهد شد که عرصه‌هایی برای ارائه هنرهای عمومی، بومی و برقراری روابط اجتماعی است.

کلمات کلیدی: رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی ،دانلود پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:147
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی،نقشه های پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی, دانلود پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی، دانلود پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی، رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی، رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی، رساله پردیس فرهنگی و هنری با رویکرد پایداری اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا