جدید ترین اخبار معماری ایران و جهان

10 طرح برتر A’ Design سال 2019

مسابقه و جایزه A’ Design

مسابقه و جایزه A’ Design بزرگترین رقابت جهانی دیزاین است که به بهترین طرح ها، مفاهیم دیزاین، تولیدات و خدمات در این حوزه  اعطا می‌شود. مسابقه  A دیزاین به صورت سالانه برگزار می‌گردد و شرکت کنندگان آن از سراسر دنیا می توانند در آن ثبت نام نمایندلازم به ذکر است در این رقابت، هم طرح‌های نهایی و هم طراحی‌هایی که در مرحله ایده هستند می‌توانند ارائه شوند. هدف اولیه مسابقه، پشتیبانی از فرهنگ جهانی دیزاین و ایجاد فرصت تبلیغات برای برندگان و نیز ایجاد مشوق هایی برای داوطلبان است تا بتوانند ایده هایی برای طرح های عالی و برتر جهت آینده ای بهتر ارائه دهند.
جایزه A’ Design  تنها یک جایزه نیست بلکه وجود آن نشانگر کیفیت و کامل بودن هر طرح است. این جایزه در جهان شناخته شده است و توجه شرکت‌ها، گروه های حرفه‌ای‌ها و گروه‌های علاقه‌مند به دیزاین را جلب می‌کند.
مسابقه و جایزه طراحی آ در رده های مختلف تشکیل می شود هر رده مسابقه طراحی، دارای شرحی ویژه، داورانی مخصوص و معیارهای ارزیابی مجزا، با هدف ارزیابی منصفانه می باشند رده های جایزه طراحی آ می توانند در 4 عنوان خلاصه شوند:
1. مسابقات طراحی صنعتی
2. مسابقات طراحی گرافیکی
3. جوایز طراحی داخلی و معماری
4. جوایز مهندسی و هنری
در این مسابقه که برندگان آن از 180 ملیت متفاوت می باشند فرصتی را مهیا ساخته تا  برندگان ، شهرت ، اعتبار ، تبلیغات و شناخت  بین المللی را به دست آورند همچنین آثار برنده جایزه طراحی به تمام زبانهای اصلی ترجمه می شوند تا بتواند دوستداران طراحی ، اعضای مطبوعات و خریداران طراحی را از سراسر جهان به هم متصل کنند.
در اینجا پیوندی از همه برندگان در هر چهار رده شرکت کننده  از جوایز برتر سال 2019 وجود دارد  اگر علاقه مند به ثبت نام برای جوایز سال های بعدی هستید و برای مشاهده  20طرح برتر داوری شده سال گذشته در ادامه همراه باشید….

Essential Dressing Table by Linda Martins-1

 

Waltz Stool by Junyi Zeng-2

 

Yuanlu Community Center by Jie Lee- Challenge Design-3

 

The Sea Vibes Installation by ToThree Design-4

 

Hong Kong West Kowloon Station High-Speed Rail Terminus by Aedas-5

 

Casa Ojala by Beatrice Bonzanigo-6

 

Feliz Villa Suite by Nakahara Norito-7

 

Eleva School by Miguel Pinto Guimaraes-8

 

Campinarana House by Laurent Troost-9

 

The Longhouse Residential House by Aamer Architects-10


منبع: تحریریه معماری آرل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا