پاورپوینت تحلیلی و تئوری معماریپروژه مرمت ابنیه

تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان

کد محصول: p352–

با تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان در ارسی همراه شما هستیم؛ بازار بزرگ کرمان یکی از بازارهای قدیمی سرپوشیده ایرانی است که به سبب ویژگی‌های خاص خود شهرتی جهانی دارد. بازار بزرگ کرمان که از میدان ارگ آغاز شده و تا میدان مشتاقیه ادامه پیدا می‌کند، دارای بخش‌های مختلفی است که هر یک در دوران زمامداری هر یک از حاکمان این شهر ساخته شده‌اند.

بازار کرمان که عمده شهرت خود را مدیون در اختیار داشتن بزرگترین راسته بازار ایران است، به سبب ویژگی‌های منحصر به فردی که حاصل ساخت و گسترش آن از سده هشتم هجری تا دوره قاجار است نیز شناخته می‌شود. سرانجام بازار بزرگ کرمان در سال ۱۳۸۰ خورشیدی به ثبت ملی رسید.

بازار کرمان که دوره های تاریخی بسیاری را پشت سر گذاشته، هم اکنون نیز شاهد تغییرات جدیدی است. سبک معماری آن بسیار غنی و با ارزش بوده و راسته بازارهای شهر کرمان نسبت به بازارهای سایر شهرهای ایران طولانی تر می باشد. بازار بزرگ کرمان همچنین در اطراف خود دارای بناهای دیگری است که هر یک در ارتباط با بازارهای مختلف و در دوران‌ های مختلف به وجود آمده‌ اند به طور مثال مجموعه ابراهیم خان که از بناهای معروف است شامل مدرسه و مسجد و کاروانسرا و حمام می‌شود و یا مجموعه وکیل که در بازار وکیل قراردارد و مدرسه و مسجد وکیل را در خود دارد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 107
  • حجم فایل: 12مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان، پروژه معماری، معماری مدرن، بازار بزرگ کرمان، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی بازار بزرگ کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا