جدید ترین اخبار معماری ایران و جهان

کتاب پیشرفت های اخیر در مهندسی زلزله در اروپا 2018

16th European Conference on Earthquake Engineering-Thessaloniki 2018

نویسنده این کتاب پروفسور Kyriazis Pitilakis، استاد در مهندسی زلزله ژئوتکنیک در دانشگاه ارسطو در تسالونیکی، یونان است.او مدرک کارشناسی خود را در مهندسی عمران از همان دانشگاه گرفته و دکترای خود را از Ecole Centrale پاریس دریافت کرده است. او بیش از 35 سال تجربه آکادمیک، تحقیقاتی و حرفه ای در زمینه زلزله و مهندسی ژئوتکنیک دارد.

در این کتاب مجموعه ای از سخنرانی های شانزدهمین کنفرانس مهندسی زلزله در اروپا که در ماه ژوئن 2018 در یونان برگزار شد، جمع آوری گردیده است. مقالاتی که توسط برجسته ترین دانشگاه ها، دانشمندان، مهندسان و محققان اروپایی شناخته شده، نوشته شده است. در این سخنرانی ها موضوعاتی همچون مهندسی زلزله، لرزه شناسی، مدیریت و ارزیابی ریسک لرزه ای مطرح شده است.

این کتاب برای مهندسین عمران، مهندسان لرزه نگاری، مدیران ریسک زلزله، سیاستگذاران و شرکت های مشاوره ای که طیف گسترده ای از زمینه های مهندسی زلزله ژئوتکنیک و ساختاری را پوشش می دهد، و به مهندسی زلزله شناسی و ارزیابی و مدیریت ریسک لرزه ای علاقه مند اند بسیار مناسب است.

در این کتاب نه تنها از پیشرفت های اخیر هنری، بلکه از ایده های جدید در مهندسی زلزله آینده و طراحی انعطاف پذیر ساختار نیز صحبت شده است. ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در زمینه ساختارهای مهندسی مقاوم در برابر زلزله، همچنین نشان دهنده روند جدیدی از طراحی مبتنی بر عملکرد به ساختارها و زیرساخت های مبتنی بر انعطاف پذیری است.

 


منبع: www.springer.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا