رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو

کد محصول :G15

چکیده:

شعر و شاعران معاصر و بویژه شعرنو، در اغلب موارد حیطه هنجارشکنی و تفکرات جدید و قدیم بسیاری بوده است؛یکی از بارزترین نمونه های این عرصه، مبنای معرفی شعرنو در قالب طرح معماری یک مرکز یادمانی-ادبی با نام” مجموعه یادمانی شعر نو ” شد،گردهم آوردن علاقمندان شعرنو و فراهم کردن فرصت اندیشه، دریافت و اشتراک تجربه ها، هدف ایجاد این مجموعه است. یکی از سوالات کلیدی ، پرسش از نحوه تعامل و تبدیل یک امر حسی و ذهنی مانند شعر، در قالب کالبدی واقعی و ملموس مانند معماری است. چگونه میتوان اندیشه انتزاعی را در ساختاری مادی به نمایش گذاشت؟ نقش مخاطب در این میان تا چه اندازه مهم و عملی است؟آیا نسبتی بین بکارگیری کلمات در شعرنوِ و بکارگیری عناصر معماری در طراحی مرکزی یادمانی برای چنین شاعری وجود دارد؟ آیا میتوان المانهایی آشنا در معماری را ( همچون کلمات آشنا و روزمره در ادبیات) در خدمت القای مفهوم و احساسی «نو» ، از فضای معماری، (همچون حسهای عصیان، نومیدی، سرشاری،زایش و زوال … ) بکارگرفت؟این پروژه امکانیِ برای پاسخ به این پرسش ها و مکانی برای تحقق بخشیدن به تجسد احساسات و مفاهیم زندگی فردی و اجتماعی امروز از دیدگاه شعر نو،از طریق مطالعه در آثار و اشعار این شاعر جاودانه و نقد آثار وی و نیز امکان تحقق آن از رهگذار هنر مفهومی است. همچنین تلاشی است برای ادای احترام به بزرگان شاعر ایران. نمونه منحصر به فردی است برای ارائه جنبه فرهنگی شعر معاصر فارسی و عناصر اشعار ، عامل ایجاد تضادها و تقابل ها در فضای معماری است.مجموعه یادمانی  شعر نو شامل فضاهای یادمانی و مسیر های ارتباطی آنها در راستای محورهای طراحی می باشد..در مقایسه نمونه های داخلی و خارجی، مشکل بناهای یادبود داخلی از دیدگاه نگارنده عدم توجه به فضاهای داخلی برای تجسد مفاهیم خاص و اشتراک آنها با مفاهیم ذهنی مخاطبان این مکان ها می باشد. هدف این پروژه تحقق این مهم از طریق ایجاد فضاهای متناسب داخلی و شکل دهی معماری مجموعه از رهگذار معماری بوده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:161
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو , پروپوزال طراحی بنای یادمانی شعر نو، طراحی طراحی بنای یادمانی شعر نو ,مطالعات طراحی بنای یادمانی شعر نو , برنامه فیزیکی طراحی بنای یادمانی شعر نو ,دانلود طراحی بنای یادمانی شعر نو،دانلود طراحی بنای یادمانی شعر نو،رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو، رساله طراحی بنای یادمانی شعر نو، طراحی بنای یادمانی شعر نو ,دانلود طراحی بنای یادمانی شعر نو، طراحی بنای یادمانی شعر نو،نقشه های طراحی بنای یادمانی شعر نو

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا