خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا

کد محصول: b6

با خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا در ارسی همراه شما هستم؛ قدم اول در ایجاد طرح های معماری در فضاها و محوطه ها، توجه به پارامترهای مکانی و اهداف و احتیاجات بالقوه کسانی است که از این مکان ها استفاده می کنند. نتایج این تحقیقات در قالب یک برنامه نوشته شده، فهرست یا تحلیل مکانی ارائه می شود. مرحله بعد در پروسه طراحی توجه به کانسپت و یا همان تصور و مفهوم در محوطه سازی است که مجموعه طرح ها و ایده ها پیرامون چگونگی طراحی و بهبود وضعیت استفاده از یک فضای خاص را در بر می گیرد.

در اغلب موارد این ایده ها نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام گرفته است. اما گاهی اوقات طرح ها و ایده ها قبل از تحقیقات شکل می گیرند و متعاقب بررسی های انجام شده، تغییراتی در آنها اعمال می شود. کانسپت یا همان ایده های ذهنی در سطوح مختلف روی میدهند. اما از آنجا که سر آغاز هر ایده و مفهومی خلاقیت و هنر تجسم ذهنی است، بنابراین لازم است قبل از شرح این سطوح قدری به بررسی پروسه خلاقیت و شرح این مفهوم که این ایده ها از کجا می آیند بپردازیم.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا
  • نام نویسنده: گرانت دابلیو رید، ترجمه سیده مریم سیادتی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 51
  • حجم فایل: 50مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا