خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند

کد محصول: b4

خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند، طراحی به مثابه یک فرآیند متمرکز، طراحی مستلزم فرآیند ذهنی پیچیده ای از توانایی دست یافتن به انوا ع زیادی از اطلاعات در آمیختن آنها در مجموعه ای منسجم از ایده ها و نهایتاً ،به وجود آوردن شکلی تحقق یافته از آن ایده هاست. ”توجه به  اندیشیدن به مثابه مهارت، به جای موهبت، اولین گام برای انجام دادن کاری در جهت بهبود آن است.“

زنبور با ساختن کندویش بسیاری از معماران را شرمنده می کند ولی آنچه بدترین معمار را از برترین زنبور ممتاز میکند این است که معمار ساختمان خود را پیش  از آنکه در واقع بنا کند در تخیل خود برپا می کند.

طراحی بومی یا افزارمندانه:

فرآیند طراحی مبتنی بر افرازمندی: پس از نسل ها تغییر و تحول، محصول نهایی به صورت پاسخی منسجمی به مسئله در می آید.

پیوند بسیار نزدیک ساخت و طراحی

حرفه ای شدن طراحی:

کریستوفر الکساندر:  وقتی در جامعه ای تغییر ناگهانی و سریع پیش می آید که از نظر فرهنگی بازگشت ناپذیر است، روش طراحی ناخودآگاه جای خود را به فرآیند آگاهانه حرفه ای شده ای می دهد.

فرآیند سنتی طراحی:

کیش فردیت در اصطلاح آموزشی نظام استاد شاگردی

هیچ مسیر روشنی را در فرآیند طراحی نشان نمی دهد. دانستن ان که طراحی مشتمل بر مراحل تحلیل، ترکیب و ارزیابی است که در چرخه تبادلی به هم مربوط اند، بیشتر از آنچه آگاهی از حرکت های شنای پروانه ممکن است مانع غرق شدن در استخر شود ،فرد را قادر به طراحی نمی کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند
  • نام نویسنده: برایان لاوسون، ترجمه دکتر حمید ندیمی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 41
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند، طراحان چگونه می اندیشند، دانلود پاورپوینت طراحان چگونه می اندیشند، پاورپوینت طراحان چگونه می اندیشند، کتاب طراحان چگونه می اندیشند، طراحان چگونه می اندیشند، خلاصه کتاب طراحان چگونه می اندیشند، پاورپوینت کتاب طراحان چگونه می اندیشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا