خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان

کد محصول: b10

خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان در ارسی همراه شما هستم؛ › طراحی برای معماران تنها یک روش مناسب برای بیان ایده ها نیست، بلکه بخش مهمی از فرایند خلاقیت است که تاثیری ژرف بر تفکر و حل مسئله دارد. پل لازیو در ویرایش سوم کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، ثابت می کند که هرچه طراحی (اسکیس) شخص روان تر و سلیس تر باشد به همان میزان نیز روش برخورد او با چالش طراحی (دیزاین) انعطاف پذیر تر و خلاق تر خواهد بود.

پل لازیو پروفسور معماری و مسئول انتشارات کالج معماری دانشگاه ایالتی بال در ایندیا، آمریکا است. او برای تقویت این انعطلف پذیری و ترغیب تفکر ترسیمی، تکنیک های گرافیکی مختلفی ارائه کرده است که می توان آنها را در موقعیت های مختلف بکار برد. او همچنین به خوانندگان کمک می کند تا اصول پایه طراحی را به دست آزاد، طراحی نمایشی، یادداشت نویسی گرافیکی و ترسیم دیاگرام ها را کشف کنند.

این کتاب در سه بخش مهارتهای پایه، مهارتهای کاربردی و ارتباطات گردآوری شده است و  ابزار ارزشمندی است برای معماران و دانشجویانی که می خواهند خلاقیت خود را افزایش دهد و راه حلهای معمارانه برای مسائل طراحی معاصر بیابند.

اغلب دانشجویان ترسیم مکعب ها و طبیعت بی جان را بسیار کسل کننده می دانند. آنها باید یادبگیرند علاوه بر دست ، چشم و مغزشان نیز درگیر شود. یکی از بهترین روش های آموزش معماری مشاهده دقیق ساختمان ها و فضاهای معماری است زیرا هر فرد برای اسکیس زدن از یک فضای معماری یک فضای متفاوت در آن می یابد. به عنوان مثال در طراحی پله های اسپانیایی روم تمرکز روی کلیسا ، بیضی وسط و پله ها به عنوان عناصر اصلی تشکیل دهنده فضای بیرونی است. تاثیر غالب گل ها در تصویر عکاسی ، در اسکیس از بین می رود.

ویژگی های مهم این ویرایش عبارتند از:
توضیح آسان مطالب به کمک تصاویر ساده و دستی
استفاده از یک قالب جدید با اولویت نمایش بهتر تکنیکها و مفاهیم
تعداد زیادی شکل های جدید و به روز
پوشش کامل تکنیکهای نو مرتبط با فرایند تفکر ترسیمی

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان
  • نام نویسنده: پل لازیو، مترجم سعید آقایی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 51
  • حجم فایل: 6مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، دانلود کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، پاورپوینت کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان، خلاصه کتاب تفکر ترسیمی برای معماران و طراحان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا