خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب معنویت در هنر

کد محصول: b17

با خلاصه کتاب معنویت در هنر در ارسی همراه شما هستم؛ واسیلی کاندینسکی، هنرمند بزرگ روسی در حالی به نقاشی روی آورد که سنین جوانی را کاملا پشت سر گذاشته بود. او در این هنگام به درجه استادی در حقوق رسیده بود، اما آن را رها کرد و به فراگیری نقاشی پرداخت.نخستین آثارش که از هال و هوای اکسپرسیونیستی برخوردار است، با موضوع منظره است.

ترکیب بندی های ساده، بدون نوآوری خاص و البته از نظر رنگی دارای کیفیتی قابل توجه. از سال 1900 به بعد کم کم آثارش جنبه ای شخصی می یابد و می توان در آنها سبک خاص و ویژه او را مشاهده کرد. بیشتر جاها از نقطه گذاری استفاده شده و رنگها هم شفاف و درخشان هستند. نقاشی ها دارای موضوع و روایت بوده و شبیه تصاویری از زندگی مردم هستند.

به طور قطع در این دوران، کاندینسکی مشغول مطالعه و کسب معلومات گوناگون بوده است. دوره بعدی آثار، مربوط به 1910-11 است که از اهمیتی ویژه برخوردار است. مهمترین مشخصه این دوره آثار کاندینسکی، استفاده از رنگهای درخشان است که مانند موسیقی دارای ضرباهنگ متنوع و پرشوری است. نقاشی ها یادآور مناظر طبیعی هستند. رنگها درخشان و ناب با تنوع فراوان در کنار هم و روی هم به توسط ضربه ها و حرکت های نرم و بازیگوشانه قلمو قرار گرفته و مالیده شده اند.

این نوع نگرش به هنر و تولید اثر هنری توسط کاندینسکی در رساله “معنویت در هنر” به خوبی شرح داده شده  و وی تلاش کرده روش های خود در هنر و نقاشی را توضیح داده و هنر و هنرمند را از جوانب گوناگون مورد بررسی قرار دهد.مهم ترین نکته ای که کاندینسکی بر آن تأکید دارد ، این است که هنر و نقاشی باید پاسخی به نیازهای درونی باشد. این راهِ اصلی برای هنر است. چنانکه می گوید:” هنر در شمار زندگی معنوی است و یکی از تواناترین پیک های آن محسوب می شود.”

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب معنویت در هنر
  • نام نویسنده:  واسیلی کاندینسکی، ترجمه اعظم نوراله خانی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب معنویت در هنر، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، دانلود کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت معنویت در هنر، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، خلاصه کتاب معنویت در هنر واسیلی کاندینسکی، واسیلی کاندینسکی، کتاب معنویت در هنر، معنویت در هنر کاندینسکی، معنویت در هنر، خلاصه کتاب معنویت در هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا